nyomott áron

Címkék: vásárlás nap valentin

2009.02.08. 05:34

Ma unalmamban elmentem vásárolni. Egyetlen egy célja volt a kiruccanásomnak, hogy sárga, bélelt borítékot vegyek valahol, amiben majd haza tudom neked küldeni a Valentin-napi cuccost. A legközelebbi CVS-ben le is akasztottam néhány borítékot, de valahogy nem akaródzott hazamenni, mi a túrót csináljak otthon? Ezért vettem az irányt a legközelebbi mallba, ahol végigjártam a szokásos kis körömet, TJ MAXX, Famous Footwear, MARC'S, Hallmark. (Figyeled? milyen ügyes kis csúsztatás... nyilván nem ezért....) Hallmarkban és MARC'S-ban 75%-os leárazás. Vettem néhány olyan apróságot, amit egyébként nem vettem volna, mert az élet élhető ezek nélkül is, de 35 centbe kerültek, amennyiért viszont vétek bármit is otthagyni. Ilyenekről beszélek, mint csomagolópapír, társasjáték, kötözőszalag. A legjobban a társasjátéknak örülök, ami majd milyen jó lesz, ha jösz, szókirakós játék. Becsomagoltam az ajándékot itthon, s átkötöttem a rózsaszín pettyes kötözővel, amit szintén ma vettem 35 centért, s magamban mosolyogtam, te jó ég, rózsaszín kötözőszalag! Mennyire nem az Te világod! Sokszor beszélek is hozzád, mintha velem lennél.

Nélküled nem vagyok teljes ember. Ezt mondja a Valentin-napi képeslap is, amit választottam neked.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://packingpeanuts.blog.hu/api/trackback/id/tr19929517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása